به گزارش جام جم آنلاین، آمار ۳۰ درصد بیننده، از میان کل جامعه ایرانی بوده و به این معنا است که تقریبا از هر ۳ ایرانی، یک نفر مخاطب برنامۀ معلی بودهاند. معلی پرمخاطبترین برنامۀ تلویزیونی یکسال اخیر در رسانه ملی بوده است.
آخرین آمار مخاطب برنامههایی مثل دورهمی یا زوجینو که همگی بیش از ۱۰۰ قسمت روی آنتن بودهاند هم کمتر از آمار بینندگان معلی بوده است.
یک کارشناس روابط بینالملل در گفتگو با جامجمآنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد