رشد معنی‌دار حسینیه معلی در جذب مخاطب 

طبق نظرسنجی مرکز تحقیقات صداوسیما، برنامۀ معلی که در ایام محرم از شبکه ۳ پخش می‌شد با جلب نظر بیش از ۳۰ درصد مردم، پربیننده‌ترین برنامۀ تلویزیون شد.
کد خبر: ۱۴۱۸۲۲۰

به گزارش جام جم آنلاین، آمار ۳۰ درصد بیننده، از میان کل جامعه ایرانی بوده و به این معنا است که تقریبا از هر ۳ ایرانی، یک نفر مخاطب برنامۀ معلی بوده‌اند. معلی پرمخاطب‌ترین برنامۀ تلویزیونی یک‌سال اخیر در رسانه ملی بوده است.

آخرین آمار مخاطب برنامه‌هایی مثل دورهمی یا زوجی‌نو که همگی بیش از ۱۰۰ قسمت روی آنتن بوده‌اند هم کمتر از آمار بینندگان معلی بوده‌ است.

رشد معنی‌دار حسینیه معلی در جذب مخاطب 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها